چرا باید دنبال بلیط پرواز ارزان بگردیم


 

معمولا اگر تقاضا برای سفر به شهری کمتر باشد، رزرو آنلاین بلیط هواپیما برای آن شهر ارزان‌تر تمام می‌شود. پس دنبال شهری بین مبدأ و مقصد باشید که مسافران آن کمتر و هزینه بلیطش کمتر است. این پرواز اتصالی معمولا ارزان‌تر از پرواز اصلی تمام می‌شود

بلیط هواپیما ارزان

این ترفند برای مسافرانی است که مقصد مشخصی ندارند و چمدان‌به‌دست آماده سفرند. خوشبختانه وب‌سایت‌های خطوط هوایی قیمت سفر در بازه‌های زمانی مختلف به مقاصد گوناگون را در اختیار ما می‌گذارند. کافی است نیم‌نگاهی به این فهرست بیندازید و ارزان‌ترین مقصد را برای خرید بلیط هواپیما در تعطیلات پیش رو انتخاب کنید. 

حتما برای شما هم پیش آمده که حین خرید بلیط هواپیما با اصطلاحاتی نظیر بلیط چارتر و لحظه آخری مواجه شده باشید. خرید بلیط چارتر و لحظه آخری روشی است برای اینکه هزینه‌های سفرتان را کاهش داده و سفری ارزانتر برای خودتان برنامه ریزی کنید. بنابراین ما تصمیم گرفتیم مقاله ای را به این دو نوع بلیط اختصاص دهیم تا راهنمایی باشد برای شما که بتوانید سفری اقتصادی‌تر داشته باشید.

 به نقل از روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، با توجه به گزارش‌های رسیده مبنی بر افزایش نرخ بلیط هواپیما در چند روز اخیر از سوی تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی در برخی از مسیرهای پروازی داخلی، طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد تغییرات ایجاد شده در نرخ‌های بلیط از سوی دو شرکت هواپیمایی و بدون هماهنگی با ستاد تنظیم بازار صورت گرفته است.


  در این روش می‌توانید از سایت‌های توریستی و گردشگری کمک بگیرید تا اقدام به خرید کنید. خرید از این سایت‌ها به سادگی آب خوردن است. ابتدا وارد سایت می‌شوید. سپس روی خرید بلیط هواپیما کلیک کنید. پس از آن مبدا را تبریز و مقصد را شیراز قرار دهید. تعداد مسافران و زمان سفر را مشخص کنید. سپس تمامی ایرلاین‌های مختلفی که در این تاریخ پرواز دارند، به شما نمایش داده می‌شوند. به این ترتیب می‌توانید بین آن‌ها مقایسه انجام داده و یکی را انتخاب کنید. تمامی این مراحل کمتر از 5 دقیقه طول می‌کشد. پس می‌توانید به‌راحتی از خانه بدون کمترین دردسر، خرید خود را انجام دهید.

بلیط لحظه آخری همیشه بعنوان بلیطی ارزان قیمت شناخته شده است. بلیطی که اغلب به دلیل پر نشدن پرواز با نرخی ارزانتر به فروش می‌رسد اما همانطور که از نامش پیداست باید آن را لحظه آخر و فقط چند ساعت مانده به سفر خریداری کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که بلیط هواپیما لحظه آخری برای کسانی مناسب است که تاریخ دقیقی برای سفرشان ندارند و زمان آزاد برای اینکه دقیقه نود نسبت به خرید بلیط هواپیما اقدام کنند دارند. علاوه بر اینها، شاید همیشه بلیط لحظه آخری برای مقصد شما وجود نداشته باشد چرا که تضمینی برای اینکه همیشه پرواز خالی باشد که چارتر کننده به روی قیمت بلیط هایش تخفیف بگذارد وجود نخواهد داشت.

 

Comments

Popular Posts